• Hasiera
  • Nortzuk gara
  • Eskola Kirola
  • Zer egiten dugu
  • Zer egin nahi duzu?
  • Zer jakin nahi duzu?
  • Kirolgi
  • Kirol emaitzak
  • Kirolak
  • gipuzkoa.eus
  • Aktualitatea
  • Tramiteak
  • Aldundia
  • Irekia
  • Facebook 
  • Twitter 
  • YouTube 
  • Instagram  
ORAIN Gipuzkoa - Gipuzkoako Foru Aldundia - Diputación Foral de Gipuzkoa
ORAIN Gipuzkoa - Gipuzkoako Foru Aldundia - Diputación Foral de Gipuzkoa Kirolak gipuzkoa.eus-eko menu nagusia ireki
  • Aktualitatea
  • Tramiteak
  • Aldundia
  • Irekia
  • Kirolak-n bilatu
  • EU
  • EU
  • Kontaktu horokorrak
  • dfg-compartir-span
  • ES
  • 943 112 111
  • gipuzkoa@gipuzkoa.eus
  • Gure bulegoak
  • Sare sozialak

Kirolak

  • Hasiera
  • Nortzuk gara
  • Eskola Kirola
  • Zer egiten dugu
  • Zer egin nahi duzu?
  • Zer jakin nahi duzu?
  • Kirolgi
  • Kirol emaitzak
  • gipuzkoa/
  • Kirolak/
  • Kirol emaitzak/
  • komunikazioa-kirola, babesletzaren erakarpena/

 
menu-kirolak
    • Hasiera
    • Lehiaketak
    • Agiriak
    • Hauteskundeak
    • Klubak eta taldeak
    • Berriak
    • Argazki galeria
    • Loturak
  • AFEDEGI
    • Federazio directorioa
    • Kirola eta teknologia
    • Kirola eta gizartea
    • Afedegiko Edukiak
    • Gipuzkoako Foru Aldundia
    • Eusko Jaurlaritza
    • Udaletxeak

Argazki galeria

Argazki galeria

Kirola eta gizartea Kirol kudeaketa

komunikazioa-kirola, babesletzaren erakarpena

Kirolak babesleei bi aukera handi eskaintzen dizkie, alegia, audientzia handiak eta identitate balore handiak.

Gaur egungo komunikazioaren beste ezein ohiko ikuskizunek ez du kirolaren audientziarik lortzen. Hori guztia merkataritza produktuen sustapen eta publizitaterako baliorik handiena duten esanahi multzo baten inguruan lortzen da: lehen-lehenik, identitate baloreak, hots, ekipoen garaipenetan parte hartzea, beraz, norbere garaipentzat jotzen direnak. Bigarrenik, balore positiboak, alegia, anaikidetasuna, unibertsaltasuna, apolitikotasuna, gazteria..., horiek guztiak babesleek beren merkataritza helburuen eta jendearengan duten eraginaren arabera erabiltzen dituztenak.

Publizitate mezuak azkar jasotzeko beharrak, diru ahalmen handiko publikoetan eragin handiagoa bilatzeak, irudi digitalen kalitateak, kateen arteko lehiakortasunak, edota lokalaren eta globalaren arteko alternantziak are beharrezkoago bihurtuko dute kirol erakundeen, komunikabideen eta babesleen arteko lankidetza.

Kirolaren balore positiboak kirolariei zein ikusleei transmititzen zaizkie; bada, beraz, kirolaren eta publikoaren arteko gizarte harreman bat, kirol harreman bat, hain zuzen ere. Kirol zaleak beren ekipo edo kirol kutunaren itzalean bizi dira, eta kirol horren zaletuek haren irudia beretzat hartzen dute. Kirol harreman horrek oso pertsona desberdinak lotzen ditu elkarrekin.

Jendearen aurrean, enpresa babeslea irudi on hori beretzat hartzea ahalbidetzen dute faktore horiek; enpresaren nolabaiteko gizarte erantzukizuna erakusten da horrela, azken finean, "enpresa jarrera" bat saltzen ari baita.

Itzuli

Estatu mailako lehiaketak

Gipuzkoako taldeak !!
 Nazioarteko eta Estatu Mailako Lehiaketak

  • Eskubaloia
    2025/11/2

    grafometal sporting la rioja 21

    super amara bera bera 22

  • Eskubaloia
    2025/11/2

    aiala zarautz z.k.e. 16

    lauko ermuko errotabarri 34

  • Futbola
    2025/11/2

    deusto sd 1

    real sociedad de fútbol c 3

  • Mahai tenisa
    2025/11/2

    marpex beraun errenteria tm 4

    ctm tenercan teneguía 2

  • Areto Futbola
    2025/11/2

    oiartzun ke 3

    afantxo pesc. ferreres 6

  • Eskubaloia
    2025/11/2

    anabel lee camargo 74 21

    eibar eskubaloia 26

Emaitza gehiago
Subir
  • Facebook 
  • Twitter 
  • YouTube 
  • Instagram  
Gipuzkoako Foru Aldundia
  • Tlfno. zb. 943 112 111
  • Lege oharra
  • Pribatutasun politika
  • Web-mapa
  • Erabilerraztasuna