Kirolak babesleei bi aukera handi eskaintzen dizkie, alegia, audientzia handiak eta identitate balore handiak.
Gaur egungo komunikazioaren beste ezein ohiko ikuskizunek ez du kirolaren audientziarik lortzen. Hori guztia merkataritza produktuen sustapen eta publizitaterako baliorik handiena duten esanahi multzo baten inguruan lortzen da: lehen-lehenik, identitate baloreak, hots, ekipoen garaipenetan parte hartzea, beraz, norbere garaipentzat jotzen direnak. Bigarrenik, balore positiboak, alegia, anaikidetasuna, unibertsaltasuna, apolitikotasuna, gazteria..., horiek guztiak babesleek beren merkataritza helburuen eta jendearengan duten eraginaren arabera erabiltzen dituztenak.
Publizitate mezuak azkar jasotzeko beharrak, diru ahalmen handiko publikoetan eragin handiagoa bilatzeak, irudi digitalen kalitateak, kateen arteko lehiakortasunak, edota lokalaren eta globalaren arteko alternantziak are beharrezkoago bihurtuko dute kirol erakundeen, komunikabideen eta babesleen arteko lankidetza.
Kirolaren balore positiboak kirolariei zein ikusleei transmititzen zaizkie; bada, beraz, kirolaren eta publikoaren arteko gizarte harreman bat, kirol harreman bat, hain zuzen ere. Kirol zaleak beren ekipo edo kirol kutunaren itzalean bizi dira, eta kirol horren zaletuek haren irudia beretzat hartzen dute. Kirol harreman horrek oso pertsona desberdinak lotzen ditu elkarrekin.
Jendearen aurrean, enpresa babeslea irudi on hori beretzat hartzea ahalbidetzen dute faktore horiek; enpresaren nolabaiteko gizarte erantzukizuna erakusten da horrela, azken finean, "enpresa jarrera" bat saltzen ari baita.
grafometal sporting la rioja 21
super amara bera bera 22
aiala zarautz z.k.e. 16
lauko ermuko errotabarri 34
deusto sd 1
real sociedad de fútbol c 3
marpex beraun errenteria tm 4
ctm tenercan teneguía 2
oiartzun ke 3
afantxo pesc. ferreres 6
anabel lee camargo 74 21
eibar eskubaloia 26