Babes proposamen baten aurrean enpresak duen ikuspegia ezagututa, gure proiektuaren aurkezpena balizko babeslearen beharretara egokitu behar dugu, hau da, gure proposamenaren alde egiterakoan bere lana erraztu.
Funtsezko lehenengo alderdia babestu beharreko programaren deskribapen zehatza da. Jarduera hori enpresak balizko bezeroengana iristeko erabilitako mezua da.
Honako hauek aipatu behar ditugu:
- Ekitaldi mota.
- Data, iraupena eta tokia.
- Diru sarreren eta gastuen estimazioa.
- Iritzi publikoan izan dezakeen eragina.
- Balizko publikoa (zenbatekoa eta nolakoa)..
- Antolatzaileak, curriculum laburra.
Behin programa zehaztuta, babes eskaintza formulatu behar da, zehatz-mehatz, babeslearen erabakia erraztearren:
- Babes aukerak (babesle bakarra, babesle batzuk...).
- Programaren prestazioak, begi-bistako datuak (babeslearentzako txartelak, sarrerak, publizitate euskarriak, komunikabideetako edota karteletako publizitate tarteak) eta begi-bistakoak ez direnak (logotipo, esaldi edota babestutako jarduerari lotutako bestelako sinboloak eta kirolarien irudia erabiltzeko eskubidea).
- Programaren prezioa ikuslegoen arabera (zenbatekoa eta nolakoa), jardueraren sona edo eragin esparrua.
- Gastuak zuritu eta komunikazio aukerak deskribatzea.
Zailena babesaren eskaintza saltzea da. Horretarako honako hau egin behar dugu:
- AEskaintzan interesatuta egon litezkeenak mugatu, eremu geografikoaren arabera (proba lokalak enpresa lokalentzat); produktu eta enpresaren eta kirol jardueraren izaeraren kidetasuna; publikoaren eta babeslearen bezeroen arteko kidetasuna, eta, eskaintzaren eta enpresaren komunikazio eta merkataritza beharren arteko koherentzia.
- Proiektuaren salmenta dossierra prestatzea, lehen jasotako alderdiak jasoz, alegia, deskribapena, ezaugarriak, prezioa, arrazoiak eta ekitaldia baloratzen lagundu dezaketen beste hainbat elementu.
- Kontratua negoziatu eta izenpetzea.
- Hitzartutakoa betetzen dela zaintzea.