• Hasiera
  • Nortzuk gara
  • Eskola Kirola
  • Zer egiten dugu
  • Zer egin nahi duzu?
  • Zer jakin nahi duzu?
  • Kirolgi
  • Kirol emaitzak
  • Kirolak
  • gipuzkoa.eus
  • Aktualitatea
  • Tramiteak
  • Aldundia
  • Irekia
  • Facebook 
  • Twitter 
  • YouTube 
  • Instagram  
ORAIN Gipuzkoa - Gipuzkoako Foru Aldundia - Diputación Foral de Gipuzkoa
ORAIN Gipuzkoa - Gipuzkoako Foru Aldundia - Diputación Foral de Gipuzkoa Kirolak gipuzkoa.eus-eko menu nagusia ireki
  • Aktualitatea
  • Tramiteak
  • Aldundia
  • Irekia
  • Kirolak-n bilatu
  • EU
  • EU
  • Kontaktu horokorrak
  • dfg-compartir-span
  • ES
  • 943 112 111
  • gipuzkoa@gipuzkoa.eus
  • Gure bulegoak
  • Sare sozialak

Kirolak

  • Hasiera
  • Nortzuk gara
  • Eskola Kirola
  • Zer egiten dugu
  • Zer egin nahi duzu?
  • Zer jakin nahi duzu?
  • Kirolgi
  • Kirol emaitzak
  • gipuzkoa/
  • Kirolak/
  • Kirol emaitzak/
  • Kontuan hartzekoa/

 
menu-kirolak
    • Hasiera
    • Lehiaketak
    • Agiriak
    • Hauteskundeak
    • Klubak eta taldeak
    • Berriak
    • Argazki galeria
    • Loturak
  • AFEDEGI
    • Federazio directorioa
    • Kirola eta teknologia
    • Kirola eta gizartea
    • Afedegiko Edukiak
    • Gipuzkoako Foru Aldundia
    • Eusko Jaurlaritza
    • Udaletxeak

Argazki galeria

Argazki galeria

Kirola eta gizartea Kirola eta Osasuna

Kontuan hartzekoa

Haurraren garapen joerak, nondik dator eta nora doan. Haurraren motrizitate-beharrak, haur bakoitzean landu beharreko edukin esanguratsuak.

Motibazioa ikasketa soziala bezala. Jarduera bat taldean egin nahi izateak, besteekin erlazionatzen, besteak nola tratatzen,... laguntzen digu. Beti ere, egin nahi badugu eta ez bagaituzte behartzen.

Gurasoak indargarri bezala jokatzen eta ez haurraren zigortzaile edo entrenatzaile izkutu bezala.

Entrenatzailea, tutore-entrenatzaile bezala, etekin alturako entrenatu baino, entrenatzailea prestakuntza-mailatan gazteak orientatu, irakatsi beharko lieke eta ez modu puntual batean etekin maximoa atera. Gertuko pertsona izatea, bere jarrerari eta prozedurari esker, jardueraren jarraipena estimulatzen eta bermatzen duena.

Jokua motibazio-modu bat bezala. Jarduera bat hasten dutenentzako ezinhobea da joku bat konturatu gabe lan egiteko era dibertigarri batean. Batzutan jokua baino, jarduera nola "girotzen" den izaten da garrantzitsuago.

Gogoa entrenamenduaren osagai bat izan behar da. Jarduera fisikoarekin gozatzea praktikatzen jarraitzen lagunduko dio haurrari.

Gaztearen motibazioa etekinerako orientatu behar da egiten duenari etekina ateratzeko eta hobetzeko.

Bereko nortasuna eta autoerrealizazioa prozesua. Jarduera fisikoa oso inportantea da etorkizuneko nortasuna gauzatzeko.

Estresa eta bildurra. Haur askok gauzak gaizki egiteari bildurra diote, kasu askotan ondoren jasoko duten iranagatik. Baita ere, partidu "garrantzitsu" baten aurretik estresatuak sentitzen dira izan ditzaketen ondorioengatik. Adin txikitan oinarrizkoa da haurra kirolan hezitzea neurri egokian "arrakasta eta porrota faltsu hutsak dira" (Tagore).

Iturria: Eugenio Rodriguez-Preparador físico-Unidad deportiva Policlínica Gipuzkoa

Informazio gehiago: www.medicina-deportiva.net

Itzuli
Subir
  • Facebook 
  • Twitter 
  • YouTube 
  • Instagram  
Gipuzkoako Foru Aldundia
  • Tlfno. zb. 943 112 111
  • Lege oharra
  • Pribatutasun politika
  • Web-mapa
  • Erabilerraztasuna